Saturday, November 15, 2014

It's going to be a new start



Salam and greetings everyone !
Phew, bersarang gler belogs ni. Penuh dengan sarang labah. Haha. Apa nak jadi ngan kau ni abaikan belog kesayangn ko dulu ni.
anyway, nnt lah aku update, tukar template ke, lagu ke apa ( tapi lagu tu best lah pulak nak tukar. cute kot  = =')

Perhaps hujung minggu je lah aku akan merajinkan diri aku menjengahkan diri dlam bolg ni.
I busy meh . Haaa.

Sekarang aku nak kena siapkan assignment prinsip kimia sebanyak 60 sub questions. Kau ada? 
and design baju untuk projek yg aku join kat sini.
and kelas ganti prinsip kimia..
and revise balik apa yg aku dah belajar minggu lepas,..
and ..and.. banyak kau tahu. nanti lah aku buat.
utamakan yg penting dahulukan. 
give the priority to the most one first.........yakni siapkan assignment kimiaaaa dulu!!

so, kbai. nnt aku bebel banyk lagi ye.





p/s: Oh, aku dah jadi mahasiswi (alhmadulillah) dah ye. jangn ingat aku budak lagi.
p/ss: Jangan terpedaya ngan gambar di atas. haha. Aku dah 19 skrg. tu time 14
p/sss: Yes, i'm the cute innocent one. teeheeee ~

kbai c:





No comments:

Post a Comment